Het nieuwe seizoen is alweer begonnen, dus dat betekend dat er ook weer een openingsweekend komt. Dit openingsweekend vindt plaats op 31 augustus en 1 september 2013 te Bentelo.

 

We beginnen dit kamp op onze eigen blokhut in Hengelo, 9.00 uur is iedereen aanwezig. De welpen, verkenners, gidsen, rowans en sherpa’s gaan op de fiets, dus zorg ervoor dat de fiets goed in orde is! De verkenners, gidsen, rowans en sherpa’s nemen al hun bagage mee op de fiets, dus zorg voor een goede tas en dat alles goed vast zit.

We hopen dat iedereen komt dit weekend, want tijdens dit weekend vindt ook het spectaculaire overvliegen plaats. Dit is op zondagochtend om 10.00 uur op ons kampterrein in Bentelo. Hierbij zijn de familieleden van de overvliegers (zoals ouders/verzorgers, broers, zussen, opa’s en oma’s) uitgenodigd om te komen kijken.

Wat moeten we meenemen (houdt rekening met het weer):

  • Uniform (heb je aan!)
  • matje/ luchtbed met pomp
  • kussen
  • slaapzak
  • knuffel
  • toiletspullen
  • handdoek en washandje
  • extra paar schone sokken
  • extra schoon ondergoed
  • extra set kleding
  • warme trui
  • zaklamp
  • regenkleding
  • laarzen
  • goede loopschoenen
  • 2 broodmaaltijden

 

Alle belangrijke informatie op een rijtje:

  • Zaterdagochtend 31 augustus om 9.00 uur op de blokhut in uniform met fiets! (bevers gaan met de auto)
  • Verkenners, gidsen, rowans en sherpa’s nemen al hun bagage mee op de fiets.
  • Zorg voor 2 broodmaaltijden (zaterdagmiddag en zondagochtend).
  • Het kampgeld is €12,50 per persoon, te voldoen bij de eigen leiding, in een envelop met de naam en de speltak erop.
  • Kan je niet mee, geef dat dan vóór donderdag 29 augustus door aan de eigen leiding. Meld je je niet af, zullen we toch €7,50 in rekening moeten brengen voor de gemaakte kosten. (Dus niet afmelden betekend dat je meegaat!)
  • Zondagochtend 10.00 uur is het overvliegen op het kampterrein in Bentelo.
  • Zondagmiddag rond 16.00 uur zullen wij weer terug zijn op onze eigen blokhut in Hengelo.

 

Met vriendelijke groeten,

De organisatie